Logo na ubraniach, od czego zacząć?
Pierwszym zadaniem jest zawsze wytypowanie rodzaju odzieży, na której znajdzie się logotyp firmy, nazwa produktu czy hasło reklamowe. W przypadku przedsiębiorstwa, które wyposaża swoich pracowników w odzież roboczą wybór jest oczywisty. Logo umieszcza się na kombinezonach, t-shirtach, bluzach, kurtkach, fartuchach, spodniach a nawet rękawiczkach.
Jeżeli praca w danej firmie nie wymaga odzieży roboczej można pozwolić sobie na wybór lżejszej formy odzieży. Najczęściej są to t-shirty, ale nie tylko, ciekawym rozwiązaniem są bluzki polo, koszule męskie i damskie, polary, bluzy, ale też torby czy ręczniki.
Technika nadruku logotypu
Na koniec pozostaje wybór techniki nadruku logotypu. Najlepiej znaleźć firmę, która łączy wszystkie elementy. Dostarcza wszelkiego rodzaju odzież, również roboczą oraz wykonuje nadruk dowolną techniką. Pełną, wszechstronną usługę nadruku wraz z zakupem odzieży można znaleźć na https://www.p-m.com.pl/77-odziez-reklamowa.
Przedsiębiorca ma do wyboru kilka technik:
-
nadruk DTG
-
haft komputerowy
-
nadruk DTF
-
sitodruk
Druk DTG to technika nadruku cyfrowego, gdy obraz lub grafika nanoszona jest na wybrany fragment tkaniny bezpośrednio z komputera. Technika ta umożliwia otrzymanie niezwykle dokładnego, bogatego w szczegóły i niuanse kolorystyczne obrazu. Tego rodzaju metoda pozwala na pełną personalizację nadruku nawet dla jednej sztuki odzieży.
Druk DTF to znacznie bardziej skomplikowana metoda, do której potrzebna jest folia, specjalny termoaktywny proszek, drukarki pigmentowe i farby wodne. Na koniec wszystkie te elementy wypieka się w piecu lub wygrzewa w prasie. Powstały nadruk przenoszony jest przez prasę na tkaninę i tam utrwalany.
Niezwykle elegancką i szlachetną formą przenoszenia logotypu na tkaninę jest użycie haftu komputerowego. Najważniejszą zaletą tej metody jest trwałość i nieskazitelny wygląd nawet po wielu praniach. Logotyp zachowuje pełną kolorystykę i kształt na odzieży.
Sitodruk z kolei to stosunkowo tania technologia, która pozwala na osiągnięcie zadowalającego efektu i efektywną trwałość nadruku.