Liczy się przede wszystkim publiczność. Google gromadzi ją w milionach!
Dlaczego marketing internetowy w ostatnich latach charakteryzuje się ogromną popularnością i jeszcze większą skutecznością działania? Podstawowa zasada promowania firm głosi, że to kanały oferujące największy zasięg odbiorców wiodą prym na rynku nowoczesnej reklamy. Na tym polu pozycjonowanie stron w Google wypada całkiem solidnie. Blisko 20 milionów unikalnych użytkowników z Polski w skali jednego miesiąca musi robić wrażenie na każdym biznesmenie. Wśród takiej liczby znajduje się z całą pewnością nawet do kilkuset osób potencjalnie zainteresowanych Twoim asortymentem.
Jak wygląda zdobywanie nowych Klientów poprzez pozycjonowanie stron?
Kluczem do sukcesu w przypadku stosowania marketingu jest umiejętność docierania do tak szerokiego grona potencjalnych Klientów. W przypadku pozycjonowania stron w Google mowa o wspinaczce po drabinie rankingowej na poszczególne słowa kluczowe. Obecność na topowych lokatach stanowi nie tylko olbrzymi prestiż, ale również możliwość pokazania się osobom, które wykazują wstępne zainteresowanie asortymentem. Wewnętrzna optymalizacja SEO, marketing treści oraz atrakcyjna szata graficzna tylko przekonają Klienta do sfinalizowania wizyty. Warto podkreślić, że wyłącznie firmy znajdujące się na pierwszej stronie listy SERP mogą liczyć na wymierne udogodnienia. Obecność na stronie drugiej praktycznie eliminuje Cię z walki o uwagę Klienta. Dlaczego? Internauci przeważnie nie zaglądają w tego typu miejsca.