Werel Consulting
Opis działalności
Wiele osób uważa, że pozycjonowanie strony internetowej to tani, a zarazem skuteczny sposób promocji. To prawda, że zapewnienie stronie dobrej pozycji jest bardzo ważne, jednak osiągnięcie tego celu nie jest proste. Pewne błędy mogą bowiem sprawić, że efekty pozycjonowania nie będą satysfakcjonujące.Najczęstszym błędem jest wybór zbyt popularnych słów kluczowych, co sprawia, że uzyskanie dobrej pozycji jest czasochłonne i kosztowne. Na początek lepiej skupić się frazach, które są mniej konkurencyjne. Słowa kluczowe najlepiej wybierać z pomocą dobrego programu, na przykład darmowego Google Adwords. Na uwagę zasługują także takie programy jak Traffic Travis, SEO Spyglass oraz Market Samurai.Kolejny błąd to umieszczanie zbyt wielu słów kluczowych w domenie. Jeżeli to możliwe, to warto, aby w domenie znajdowało się jedno lub dwa słowa kluczowe, jednak nie powinno się dopuścić do tego, by domena była zbyt długa. Nie należy także przesadzać ze słowami kluczowymi w znacznikach, ponieważ może to mieć zły wpływ na pozycję strony.Wśród błędów popełnianych przez pozycjonerów wymienia się także pozycjonowanie strony przed jej optymalizacją. Prawidłowa kolejność to optymalizacja, a następnie pozycjonowanie. W przeciwnym razie efekty podjętych działań nie będą zadowalające.Istotnym błędem jest również wybór złego serwera. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że serwer ma wpływ na skuteczność pozycjonowania. Wyszukiwarki biorą pod uwagę szybkość ładowania strony, dlatego zamiast korzystania z kiepskiego, darmowego serwera lepszym rozwiązaniem jest zainwestowanie w serwis, który zapewni szybsze ładowanie strony.Jednocześnie należy zwrócić uwagę na to, aby całe zaplecze nie znajdowało się na jednym serwerze. W celu zwiększenia skuteczności pozycjonowania należy zadbać o to, aby linki do strony pochodziły z serwerów o adresach IP, które bardzo się od siebie różnią. Nie ma żadnych przeciwwskazań, aby wykorzystać darmowy hosting oraz subdomeny.Oczywiście, pozycjonowanie strony można zlecić komuś innemu. Jednak także i w tym przypadku można popełnić pewien błąd, a mianowicie kierować się niską ceną, a nie kwalifikacjami pozycjonerów. Lepiej zainwestować większą kwotę niż zapłacić kilkanaście złotych i oczekiwać efektów, które nigdy się nie pojawią.Google AdWords - www.pozycjonowaniewroclaw.pl.
Kategoria