czwartek, 16 stycznia 2025 09:00
Ważne informacje
Reklama

Wojna z rakiem

Kliknij aby odtworzyć

Celem kampanii jest walka ze stereotypami, zachęcenie do aktywnej postawy wobec choroby i przekonanie do solidarności osób zdrowych. Przełamanie stereotypu „chorego na raka" poprzez zwrócenie uwagi na bohaterstwo, odwagę i niezłomność pacjentów, zmagających się z chorobą nowotworową i mimo obciążającego leczenia, nie poddają się - walczą o zdrowie i życie. W tej walce potrzebują pomocy. Chcemy pokazać „inną" stronę choroby i życia pacjentów onkologicznych – nie tę wzbudzającą litość i współczucie, lecz tę odważną, która wywołuje podziw  i szacunek. Wierzymy, że taka perspektywa zachęci osoby zdrowe do solidarności z chorymi i wsparcia działań na rzecz walki z rakiem, które realizuje fundacja Alivia.

 

Stworzony na potrzeby kampanii spot  w symboliczny sposób pokazuje, jak trudną walkę muszą stoczyć chorzy. W ten sposób podejmujemy temat, który dotyczy setek tysięcy chorych w Polsce. Razem z nimi walczą ich rodziny.

 

Kampania „Wojna z rakiem" jest już czwartą ogólnopolską kampanią realizowaną przez fundację Alivia, która porusza problemy osób chorych na raka i zachęca do solidarności z chorymi. 

 

Grupą docelową kampanii są osoby dorosłe. 

 

Planowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasę, Internet. Zakładamy również emisję spotu w rozgłośniach radiowych, a także działania w mediach społecznościowych.

 

Kampania "Wojna z rakiem" powstała dzięki współpracy wielu osób, agencji i studia produkcyjnego. Wszyscy twórcy zrzekli się swoich honorariów; ich udział w kampanii jest wyrazem solidarności z chorymi onkologicznie w całym kraju. W realizację spotu "Wojna z rakiem" pro bono zaangażował się reżyser Karol Kołodziński. Za kreację odpowiada polski oddział agencji Saatchi&Saatchi, a za produkcję – wielokrotnie nagradzane studio Platige. Kampania została doceniona i zdobyła 2 srebra w konkursie Innovation AD #Award 2016 oraz złoto w konkursie MIXX Awards 2016, w kategorii Public Service and Non-profit campaign.


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
Reklama